“CQ CONTEST LIMA NOVEMBER ONE BRAVO CQ CONTEST”

Vi deltar for tiden sporadisk i contest og har de siste årene konsentrert oss om SAC (Scandinavian Activity Contest), både på SSB og CW. I de store testene benytter vi som oftest kallesignalet LN1B. Aktive medlemmer:

  • Johnny Astad, LA1VNA
  • Ingebrigt Lunde, LB6B
  • Kai Gunter Brandt, LA3QMA
  • Hugo Storesund, LA4WKA
  • Reidar Angeltveit, LA4XLA
  • Helge Svendsmark, LB5WB
  • Ole Johnny Selle, LA8PDA
  • Irmis, LB1AH (LY5H)

Ønsker du å bli med i contest team så gi beskjed til en av oss eller via kontaktskjema så blir du inkludert i mailingliste og diskusjon av aktiviteter.

Kontakt oss via kontaktskjema [LINK]