“CQ CONTEST LIMA NOVEMBER ONE BRAVO CQ CONTEST”
Vi deltar for tiden sporadisk i contest og har de siste årene konsentrert oss om SAC (Scandinavian Activity Contest), både på SSB og CW. I de store testene benytter vi som oftest kallesignalet LN1B. Aktive medlemmer:
- Johnny Astad, LA1VNA
- Ingebrigt Lunde, LB6B
- Kai Gunter Brandt, LA3QMA
- Hugo Storesund, LA4WKA
- Reidar Angeltveit, LA4XLA
- Helge Svendsmark, LB5WB
- Ole Johnny Selle, LA8PDA
- Irmis, LB1AH (LY5H)
Ønsker du å bli med i contest team så gi beskjed til en av oss eller via kontaktskjema så blir du inkludert i mailingliste og diskusjon av aktiviteter.
Kontakt oss via kontaktskjema [LINK]